Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
  2. Versturen jullie alleen binnen Nederland?
  3. Door wie wordt mijn pakket geleverd?
  4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?
  5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
  6. Mag ik een artikel retour sturen?
  7. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
  8. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Binnen 1 à 2 werkdagen zal de bestelling bij u afgeleverd worden. Het kan voorkomen dat er vertraging optreedt bij de pakketbezorgers (helaas hebben wij hier als bedrijf geen invloed op). Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur. In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product 's avonds wordt bezorgd. Bij foutieve opgave van uw adres zijn wij genoodzaakt € 5 in rekening te brengen. (Als wij het adres laten aanpassen en opnieuw laten versturen rekent de pakketbezorger € 5 aan ons bedrijf). Een veelgemaakte fout is dat men bijvoorbeeld de verkeerde postcode invoert. 

  1. Versturen jullie alleen binnen Nederland?

Wij bezorgen onze producten in Nederland en België. Het is echter geen probleem ook naar andere landen te versturen. U kunt de daarbij behorende verzendkosten bij ons opvragen. 

  1. Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Wij bezorgen via PostNL.

 4. Ik ben gedurende de afleveruren niet thuis. Wat kan ik doen?

Indien u gedurende de afleveruren niet thuis bent, kunt u ook een ander afleveradres doorgeven, zodat u weet dat uw pakket wordt aangenomen. Denk hierbij aan een werkadres, buren etc. 

  5. Mijn pakket wordt beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Als het pakket door de bezorgdienst beschadigd wordt geleverd, moet je het pakket niet accepteren maar deze door de bezorger weer mee laten nemen. Hierna bericht je Pultrum Transport v.o.f dat je het pakket niet hebt aangenomen in verband met deze beschadiging. Neem je het pakket wel aan, dan vervalt de verhaalmogelijkheid op de beschadiging.

 

  7. Mag ik een artikel retour sturen? 

Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 5 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. 

 

Retour adres:

Pultrum Transport v.o.f

Bordine 78

8604 AG Sneek

 

Neem gerust contact met ons op bij vragen.

   8. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel dien je uit te printen en op het pakket te plakken. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. De kosten voor een retourlabel zijn €10.

De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor jouw rekening. De producten zullen bij terugkomst gecontroleerd worden op beschadigingen. Is het product beschadigd dan kunnen wij het niet doorverkopen en kunnen wij het geld niet terugstorten. Is het product onbeschadigd dan zullen wij het geld terugstorten minus de kosten van het retourlabel en de verzendkosten.

Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:

- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- indien mogelijk, vragen we je om het artikel in de originele verpakking terug te sturen. (Wanneer de verpakking niet acceptabel is kunnen wij hiervoor €2,50 in rekening brengen)
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend je factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

Pultrum Transport v.o.f is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

  9. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 2 dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen, op het door u opgegeven bankrekeningnummer te storten.